پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3734
-
الف
+

بینندگان آی‌فیلم رحلت حضرت معصومه (س) را تسلیت گفتند

بینندگان آی‌فیلم به مناسبت رحلت حضرت معصومه (س) با ارسال پیام‎های مناسبتی فراوان این روز را تسلیت گفتند.

بینندگان آی‌فیلم به مناسبت رحلت حضرت معصومه (س) با ارسال پیامهای مناسبتی فراوان این روز  را تسلیت گفتند.

شبکه آی‌فیلم هر روز هزاران پیام با موضوعات مختلف دریافت میکند و امروز هم بینندگان با توجه به رحلت حضرت معصومه (س) ارادت خود را با ارسال پیام‌های تسلیت بار دیگر به اثبات رساندند.

تعدادی از پیامهای بینندگان شبکه آی‌فیلم در پی می‌آید:

هانی و حسنا عباسی از سیرچ کرمان: يا رب چه قشنگ است و چه زيبا حرم قم / چون جنت اعلا، حرم محترم قم / بانوی جنان، اخت رضا، دختر موسی / دردانه زهرا و ملائک خدم قم / اين مژده بس او را كه بهشت است جزايش / هر كس كه زيارت كندش در حرم قم ... وفات حضرت فاطمه معصومه (س) را تسلیت می‌گویم.

۵۴.......۰۹۱۶: ای بانوی شکوفه و لبخند، ای گنجینه دانش و معرفت، می‌روی و زمین در سوز سرمایی شگفت فرو می‌رود ... یا فاطمه معصومه (س) ادرکنی.

۶۴.......۰۹۱۲: سلام بر بزرگ بانویی که نسیم یادش، دل‌ها را به مهمانی چراغ‌ها آورده و دریای جان‌های عاشق را خروشان کرده است، با بوی شب بوها و صدای مناجات. وفات حضرت فاطمه معصومه (س) تسلیت می‌گویم.

امیرسهیل و فاطمه از تهران: از انجماد زمین می‌رهانی‌ام بانو / به سمت آینه‌ها می‌کشانی‌ام بانو / دلم به پنجره‌هایت دخیل می‌بندد / شبی که منتظر مهربانی‌ام بانو / مگر برای دلم عارفانه می‌خوانی / که روبه روی خدا می‌نشانی‌ام بانو / تمام خانه‌ات از عطر یاس لبریز است / به مرز عشق و جنون می‌رسانی‌ام بانو.

فائزه: از جوار دخت بی بی فاطمه / می‌شوم نائب زیاره از همه. وفات دختر گرامی موسی بن جعفر (ع) را تسلیت می‌گویم.

ایمان عبدلی از نور: شفیعه  روز جزا یا معصومه / ای زینب امام رضا یا معصومه / مزار تو بود مرا یا معصومه / مدینه و کرب و بلا یا معصومه. وفات حضرت معصومه را تسلیت می‌گویم.

شبکه آی‌فیلم سالروز رحلت حضرت معصومه (س) را به عموم مسلمانان تسلیت عرض می‌کند.

ص گ / س م

نظر شما
ارسال نظر